Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Είσαι η χαρά και το χαμόγελο μου . . .

Είσαι η χαρά και το χαμόγελο μου . . .

Μωράκι μου , κάθε βράδυ μόλις κλείσω τα μάτια μου νιώθω τους χτύπους της καρδιάς σου , το χαμόγελο σου ηρεμεί την ψυχή μου , μου λείπει το τρυφερό άγγιγμα σου , κοντά σου αισθάνομαι την
ανάγκη να ανοίγω την καρδιά μου . Αγάπη μου θέλω να απλώσω τα χέρια μου να πέσω στην ζεστή αγκαλιά σου και να κλάψω από χαρά που είσαι δίπλα μου , είσαι ο άγγελος μου και μόνο με την σκέψη σου η καρδιά μου πλημμυρίζει από χαρά , κοντά σου κοριτσάκι μου ελευθερώθηκαν όλα τα φυλακισμένα αισθήματα μου .


Ματάκια μου όμορφα δυο λέξεις έρχονται συνέχεια στο μυαλό μου δυο λέξεις συνεχώς ψιθυρίζω , Σ' ΑΓΑΠΩ , έφερες την άνοιξη στην καρδιά μου και αυτό είναι το πιο σημαντικό , όλα τα άλλα μου

φαίνονται ασήμαντα , με τα φιλιά σου δραπετεύω ψυχούλα μου , στην αγκαλιά σου κλείνω τα μάτια και χάνομαι , είσαι το αστέρι που φώτισε την καρδιά μου . Σε σκέφτομαι και μου λείπεις , σε νοιάζομαι και είναι φορές που η καρδιά ματώνει με τη σκέψη ότι κάτι σου συμβαίνει και χάνεται από το πρόσωπο σου αυτό το υπέροχο χαμόγελο ,

Η καρδιά μου συνέχεια είναι δίπλα σου και κάθε φορά που σε σκέφτομαι είναι έτοιμη να σπάσει , το μυαλό μου κατοικεί στην αγκαλιά σου , την αγάπη σου την νιώθω σαν φυλαχτό ,σε λατρεύω καρδούλα μου , σ' αγαπώ με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου