Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Αν θέλω... Πόλεμος... Συνήθεια...

Αν θέλω...


parathuro-olumpos.JPG
Ανασήκωσα το βλέμμα προς τα πάνω
απόγνωση.
Ανθρώπινη αδυναμία η αφορμή
μήπως δε ψάχνω την αιτία;
Μέρες ανέμελες, στεγνές
ανύπαρκτη κίνηση προς τα άνω
απνοια.
Επίμονη σκέψη αυτονομίας
ανυπαρξία.
Αέναη κίνηση ελευθερίας
υπακοή.
Σκύβω τη θέληση στη γη
ψυχοσωματική ανάσταση
Πίστη.
Για πάντα;
Αν θέλω...
Δωρίζεται...
Αμήν!

Πόλεμος...


kampanes.jpg
Αναίμκτα ζητάω την ελπίδα
ακούραστα ψάχνω για την πίστη
ποιος πόλεμος κόστος δεν έχει
και τούτος είναι πιο τρανός
παλεύω με εμένα
με την εικόνα, τη βιτρίνα και τα πάθη
αναζητώ να αναδείξω την ουσία
μέσα από τάλαντα να βρω την πεμπτουσία
το λόγο της πορείας για το αύριο
να ζω, να υπάρχω να αναπναίω
ωσότου ο εαυτός μου κι η Αγάπη να ταιριάξουν.

Συνήθεια...


tempi.jpg- Ερώτηση στον Κύριο εαυτό μου: Αγαπάς;
- Το έχω συνηθίσει...
- Τότε δεν αγαπάς...
- Συνήθισα να αγαπώ...
- Αγάπη είναι το ξεβόλεμα από τη συνήθεια
  Αγάπη είναι η συνεχής έκπληξη
  Αγάπη είναι να νοιάζεσαι τον άγνωστο
  Αγάπη δεν είναι ν' αγαπάς αυτόν που σ' αγαπά...
- Αδύνατον εγώ αγαπώ χρόνια τώρα...
- Ναι Κύριε... τον εαυτό σου...
  Αυτό είναι ο ορισμός της μη αγάπης...
  Σε αφήνω... έχουμε δρόμο να διανύσουμε...

| Σχόλια (12)
Tags: αγάπη , ποίημα , ποίηση , απόψεις , προβληματισμοί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου